100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
Om man säger exakt idag om 5 år, så 18

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Typ Filippa

3. Hur lång är du?
170 kanske

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ser inte film så ofta, men Paranormal Activity tror jag haha!

5. Vem ringde du senast?
Filippa

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Fan ja ju!;D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa, ringer helst inte

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Typ 10 minuter sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå typ

12. När vaknade du i dag?
Ganska exakt halv ett, sjukt skönt!

13. Vilken är din favoritjulsång?
Okej... Alltför många! Men just nu lyssnar jag på Payphone och den äger ju!;)

14. Vilken är din favoritplats?
Typ i sängen.. Eller med alla efterblivna människor som även kallas mina vänner!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hm... Kanske.... Skola? Haha nej men typ nått ställe med massa människor

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jaa du.. bra fråga, lever väl livet hoppas jag!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Jag hatade att sova, inte för att jag inte var trött osv. utan för att jag verkligen inte ville drömma en mardröm

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Typ när jag var med Filippa och Joanna

19. Hur stor är din säng?
Ingen aning

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Min dator är bärbar, men annars har mamma och pappa en bärbar, och bror har en stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Brukar ha en stor t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3st

23. Hur många landskap har du bott i?
1, Lappland

24. Vilka städer har du bott i?
Lycksele ftw<3

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota om det är sommar

26. Är du social?
Ome det är mina vänner och så, så är jag nog det. Men är det någon jag inte känner kan jag vara ganska tyst och blyg

27. Vilken är din favoritglass?
Ingen aning, typ piggelin haha

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Typ.. chokladoudding? Haha nemen jag vet inte;)

29. Tycker du om kinamat?
Jaa, jag antar det!

30. Tycker du om kaffe?
Njae

31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller typ oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
Haha mitten typ;)

33. Kan du spela poker?
Näe, inte direkt

34. Tycker du om att mysa/kela?
Vet inte riktigt

35. Är du en beroendemänniska?
Beroende av vad?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jaa

37. Vill du ha barn?
Ingen aning. Tänker inte bestämma det nu direkt...

38. Kan du några andra språk än svenska?
Jaa, engelska såklart, och lite tyska då

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nae

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet helt klart!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hmm... kan nog spendera pengar på allt lika mycket!

42. Äger du dyrbara smycken?
Tror inte det

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Typ Simpsons eller Family guy haha...

44. Kan du rulla med tungan?
Jo ja tro det!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Utom mig själv så: Joanna, Lina, Filippa, Julia, Linnea, Agnes, Wilma, Ellen, Viktor, Simon, Viktor, Kristoffer och jaa, massa fler då!

46. Sover du med gosedjur?
Haha näej...

47. Vad har du för ringsignal?
Nån Skrillex låt, borde byta...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ingen aning

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En vägg typ.. Eller min lilla Pokemon boll;)

50. Flirtar du mycket?
Näe, eller kanske, fast jag vet inte...

51. Kan du byta olja på bilen?
Näe haha...;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Haha nej.....

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser en bok jag lånat av Agnes nu, den heter typ Sommaren före sjuan eller nått;)

54. Läser du dagstidningen?
Inte direkt;)

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Näe

56. Dansar du i bilen?
Alltid!;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Ingen aning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev väl något på skolan igår..;)

59. När var du i kyrkan senast?

Ingen aning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Har väl inte börjat där än?;s

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Haha älskar att campa... Men kanske 5 dagar, ingen aning!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Ingen aning, mina älskade vänner gör alltid något speciellt!

63. Vad lyssnar du på just nu?
Musik

64. Har du varit med i tidningen?
Näe, tror inte det

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Ingen aning!

66. Vem såg dig naken senast?
Hahaha, ingen aning! Jag själv kanske..? Ingen misstolk där, nejnej

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit, gul och orange!;D

68. Hur imponerar man på dig?
Om man är lika vrickad som alla mina vänner går det nog ganska lätt!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer helst inte då, men jag smsar nog Lina, Joanna eller Filippa först.

70. Har du någon piercing?
I öronen

71. Din största vinst?
Typ 50kr?

72. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
blogg.se, Facebook, en massa bloggar och 9gag

74. Är du fåfäng?
Vad är fåfäng..?

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Jaa

76. Hur gammal är din pappa?
46 kanske..?

77. Vilket är ditt drömjobb?
Tänker inte på sånt nu

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Vet inte, skuller väl vilja ha en ny dator, men det ska jag få senare;)

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
2 hundar tror jag

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag sjunger hela tiden hemma, men helst inte när andra hör. Jag smsar överdrivet mycket. Det är svårt att vet vad jag egentligen känner, eftersom jag inte visar det.

81. Svär du ofta?
Alltför ofta fan...;)

82. Sverige när det är som bäst?
På vintern; snowboard, skoter osv... Eller iaf här i norra Sverige!

83. Kan du åka slalom?
Jaa, men nu åker jag snowboard!

84. Vad har du ätit i dag?
Lite allt möjligt haha!;)

85. Vad har du för utbildning?
Skola..?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ingen aning, kanske ögonen.. Annars håret, om det räknas som kroppsdel?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Ingen aning.. mina fötter..? haha;)

88. Vilken är din bästa egenskap?
Min grymma humor! Eller..?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Har svårt ibland svårt att acceptera att allt egentligen är som det ska

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Historiska personer som intresserar MIG!?

91. Saknar du något?
Oja.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jaa, antar det

93. Vad gör dig ledsen?
Ganska mycket, visar det som sagt bara inte

94. Vad gör dig glad?
Allt nästan!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Haha nej...

96. Vad ska du göra i helgen?
Ingen aning!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Knasigaste.. Jaa du, har gjort alltför mycket!

98. Vad har du för laster?

Laster..??

99. Vem är din förebild?
Har ingen direkt förebild

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
SOOOOOVA!



Kommentarer
samiiii

wow:D

tack så mycket söta du!

jo då det är bara bra tack sj då?

2012-05-16 @ 23:42:24
URL: http://samiiramustafai.blogg.se/
Carro - http://four.blogg.se/

sv: aha, okej ^^

ja, jag har instagram :) heter carrozheng om du vill följa mig :D

2012-05-17 @ 01:44:26
URL: http://four.blogg.se/
FREDRIKA PERSSON

Hoppas du får en bra torsdag :)

2012-05-17 @ 11:22:30
URL: http://frdrika.blogg.se/
samiiii

jo då veckan har varit underbar!

sj då?

kram

2012-05-17 @ 12:32:19
URL: http://samiiramustafai.blogg.se/
Kiss and hugs

Jag ha en frågestund på bloggen och det skulle vara

kul om du ställde några frågor.

2012-05-17 @ 12:34:27
URL: http://moshi.blogg.se/
Elin Eriksson

Hej alla fina! Jag skulle uppskatta så otroligt mycket om ni ville nominera mig till Blog Award 2012! Detta är en dröm jag har just nu och jag behöver lite hjälp från er för att kunna uppfylla den! Det tar bara en minut att fylla i och skicka in. Och till er som hjälper mig med detta så ger jag en bloglänkning i min blogg! Tack i förhand!



http://onlybeautiful.blogg.se/2012/may/dags-att-nominera-till-blog-awards-2012.html

2012-05-17 @ 12:49:04
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0