do do do do do do...

Hej! Idag har jag gjort nästan mycket;) Först va jag med Agnes, Wilma och CORNELIA! För er som inte vet, hn har varit på Nya Zeeland i ett halvår. Så kul! Saknat henne så sjukt!
Sen for jag till Frasses och åt med Joanna och Jessika. Vi for till campingen, och sen kom Lina. Va där ett tag, for till Joanna. Sen 'överraskade' Wilma, Filippa och Joanna mig med en megabulle dom bakat. Som en sen födelsedag typ haha;) Men eftersom jag är så sneaky så listade jag ut det innan;)
Men nu ska ja fortsätta göra en design. Vill ju bli klar med den! Ni får ha det så bra, blir nog ingen mer blggning idag. 
 


Kommentarer
Jennifer

Är allt bra med dig? :)

2012-06-30 @ 11:07:56
URL: http://livetmedjennifer.blogg.se


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0