You're somebodys reason to wake up in the morning, remember that.

Hej! Åt typ nyss, plättar hihi. Sen va jag ju innan och tog spruta.. Inte så hemskt som jag trodde, men överlycklig va jag ju inte;) Nämen det gjorde inte så ont när hon satte nålen i armen, eller hur man säger, utan just efter. Men nu känns det inte ens ju! Förhoppningsvis blir det inget blåmärke eller nått nu efter;s Hittills ser det lungt ut iaf..
Men nu ska jag se nån film och sen blir det tidig kväll:) 
Och vet ni två filmer ni måste se? A thousand words och 21 jump street! Bästa filmerna haha!;D
Söt bild.. Gammal repris...


Kommentarer
Anonym

Vi kom hem från Värmland för några timmar sen, har läst dina bloggar du ser ju ut att ha haft riktigt kul (förutom sprutan förståss). Kramar och godnatt

2012-06-19 @ 22:11:01


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0