Where have the times gone

Hej! Det har varit grymt på övernattningen! Dygnade, men egentligen hatar jag att göra det... Efteråt mår jag skit. Men just då är det såklart kul!:)

Vi satt vid en eld i princip hela natten. Körde viskleken i över en timme, sjukt mycket skratt blev det! Sen for vi ut med båt ganska mycket också. Dr runt 4-5 var det så dimmigt att man inte såg mer än några meter! Det var chill, fast jag typ har bränt mig i ansiktet.. Elden var gigantisk.
sen var det nåra som vastnade med en båt på andra sidan 'sjön' och där satt dom ett tag. ag och Lina rodde ut dit, men vi var inte till så mycket hjlp, så vi rodde tillbaka och gav kanoten till Isack, Benjamin och Alexander. Men när jag skulle kliva av råkade nån putta ut båten lite och jag hamnade i vattnet med ena benet... Mysigt.
Jag skulle såklart kunna säga mycket mer också, men vem orkar läsa.. Nu ska jag i allafall gå upp och lägga mig, så jag är pigg imorn, då jag fyller år!:) Så ni får ha det så bra, och bilder kommer imorn/på torsdag.


Kommentarer
Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Ha en toppenbra onsdag! (:

2012-06-06 @ 01:15:52
URL: http://four.blogg.se/


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0