I feel so far away

hej! Sitter och vågar håret med nya vågtången jag köpte idag. Så jag kör på vågat hår imorn på skolavslutningen!:D Känns chill med sommarlov snart!
Köpte även hem lite mer grejjer, ni får se snart:)
Imorn skulle vi ses i klassrummet halv 9, sen gå hela klassen mot kyrkan!:) Kommer bli bra imorn, känner jag!
Nu blev jag störd, det platta håret blandas ju med det vågade....!
Men snart drar jag till Filippa så hon kan hjälpa mig, så det blir ju bra!
Men jaa, nu får ni se bilderna på det jag köpte och en söt present jag fick av Ellen idag, så hare!
Vågtången-BaByliss-Åhlens 599kr
Lösnaglar-Lindex 85kr
Världens tötaste groda till 'hörlurar uttaget' på telefonen!! Från Glitter tror jag;)


Kommentarer
Sofia N

Hej jag har veckans blgg på min blogg och undrar om du vill vara med skulle vara roligt länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/june/dom-4-veckans-blogg-vinnare-ar-1.html#comment



Hoppas det var okej att jag tipsade.

2012-06-07 @ 18:52:41
URL: http://ssofian.blogg.se/


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0