Freaka som en psykopat, freakopat.

Hallå! Vaknade för nån timme sen, så jag har bara suttit vid datorn, lyssnat på musik och smsa;) Chattade med Cornelia också! Alltid kul att höra av henne, och om två veckor ungefär kommer dom hem från Nya Zeeland!:D Lycklig, av många anledningar.
Ska gå ner och städa köket typ nu, sen drar jag, Filippa och typ Joanna till Lina och hare chill där;) Vet inte vad vi hittar på, eftersom Lina ska ta hand om deras hundvalp kan vi inte fara nånstans, men det blir chill ändå!:)
Men nu ska jag gå så härrå!:)
Den enda bilden jag tog i fredags typ haha...


Kommentarer
FREDRIKA PERSSON

sv; nae :) dudå?

2012-06-11 @ 14:55:46
URL: http://frdrika.blogg.se/
Olivia

sv; Tack så mycket ! :) Ja, allt är toppen här, själv då ? ;)

2012-06-11 @ 17:07:32
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Anonym

sv: härligt!:]

nja, har varit med pojkvännen och vänner sedan varit p åstan och tränat och spelat match:)

själv?:)

2012-06-11 @ 17:22:05


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0