For the first time

Hallå där! Filippa for ganska nyss, så nu har vi kollat vilka smycken jag ska ha (ringen jag fick igår av Wilma, och ett par stor 'ring' örhängen) och kollat klänning och så vidare! Så allt blir perffa imorn! Har även satt fast lösnaglarna haha, eftersom  mina naglar är jätte fula och korta och så. Kan lägga in bild när jag tar bort dom!;)
Fick ett nagellack av Filippa som jag tänkte ha på mig ikväll på stan! Om härifrån ska på stan då, så säg till!;)
Norlie och KKV skulle komma i år! Fast dom skulle bara va förband till Timotej.. Hur tänkte dom där..?? No offense Timotejfans. Men hoppas det blir bra ändå!
Men nu ska jag ta av klänningen och ta på min fina sovtröja och sova. Så hoppas alla ni, som har skolavslutning imorn, har en grym dag imorn!
Snodde den av FILIPPA bara för vi va snygga<3


Kommentarer
Jessica L

fråga gärna några frågor på min frågestund,tack!:D

2012-06-09 @ 00:32:53
URL: http://jesslin.blogg.se/


Kommentera här:


Ditt fina namn:
Kaka?

E-postadress: (Bara jag ser)

Har du en blogg?

Kommentaren din:

Trackback
RSS 2.0